Ευάγγελος Βενιζέλος ή Ευάγγελος Τούρκογλου;

Χθες το μεσημέρι σε μια εκπομπή ενός ραδιοφωνικού σταθμού της Θεσσαλονίκης που ο παραγωγός σχολίαζε παρέα με το ακροατήριο τον απόηχο των Εθνικών εκλογών που πέρασαν ξαφνικά άκουσα έναν από τους ακροατές να αναφέρει πως έχει βασιμότατες πληροφορίες πως το εξέχον στέλεχος του κόμματος που εκπροσωπεί την Αξιωματική Αντιπολίτευση, Ευάγγελος Βενιζέλος στην πραγματικότητα ονομάζεται Ευάγγελος Τούρκογλου.

Μια πληροφορία που ξαφνικά μου κίνησε το ενδιαφέρον για να την διασταυρώσω με την πιο απλή διαδικασία. Το γνωστό googling.

Έτσι λοιπόν έπεσα πανω σε ένα blog όπου ο blogger είχε κάνει κι αυτός τη δική του έρευνα επι του ιδίου θέματος.

Σας το παραθέτω αυτούσιο λοιπόν:
—————————————————————————————————————–
Από διάφορες φήμες που κυκλοφορούν στη Θεσσαλονίκη, άδραξα την ευκαιρία κι ερεύνησα στο Διαδίκτυο το θέμα σχετικά με το πραγματικό επώνυμο του πρώην Υπουργού Πολιτισμού και ηγετικού στελέχους του ΠαΣοΚ Ευάγγελου Βενιζέλου.

Αυτά που κυκλοφορούσαν και αυτά που βρήκα στο Internet ομοιάζουν. Δηλαδή είναι γεγονός πως το «Βενιζέλος» δεν είναι το πραγματικό επίθετο του ευτραφούς πολιτικού. Είναι αλλαγμένο, διότι το αρχικό του… τουρκόφερνε λιγάκι. Τούρκογλου ή Τουρκούτσογλου ή Τουρκμέτσογλου είναι ορισμένες από τις εκδοχές.

Το θέμα όμως δεν είναι αυτό. Το θέμα είναι ποιος πραγματικά άλλαξε το επίθετό του; Ήταν ο ίδιος ο Βαγγέλης Βενιζέλος ή ο πατέρας του; Σ’ αυτό το ερώτημα επιφυλάσσομαι να δώσω ακριβή απάντηση. Λέγεται ότι ήταν ο πατέρας του που μετά τη Μικρασιατική καταστροφή ήρθε στην Ελλάδα (Θεσσαλονίκη μάλλον) και μετέτρεψε το επώνυμό του για ευνόητους λόγους. Δεκτόν.

Υπάρχει όμως και η περίπτωση να άλλαξε ο Βενιζέλος ο νεότερος το όνομά του, προκειμένου να βοηθηθεί στην πολιτική του ανέλιξη. Με ένα επίθετο όπως το «Βενιζέλος» γίνονται άμεσα οι λογικοί συσχετισμοί με το παρελθόν, τον Ελευθέριο Βενιζέλο για παράδειγμα, που μπορούν να αποδώσουν πολιτικούς και εκλογικούς καρπούς (άντε να καταλάβει ο γέρος ψηφοφόρος ότι δεν έχει ουδεμία σχέση με τον παλιό Βενιζέλο). Αν έγινε κάτι τέτοιο, αποτελεί ενδεικτικό παράδειγμα -προς αποφυγήν- για το πού μπορούν να φτάσουν ορισμένοι άνθρωποι για να ικανοποιήσουν τη ματαιοδοξία τους.
—————————————————————————————————————–

ΠΗΓΗ: http://www.akyro.net/2007/09/18/

About genesisxresearch

ΜΗ κυβερνητική ομάδα, ΜΗ κερδοσκοπική ομάδα με σκοπό την περισυλλογή, καταγραφή και μελέτη φαινομένων που λαμβάνουν καθημερινά χώρα γύρω μας, σε άλλα επίπεδα αντίληψης, τα οποία ο περισσότερος κόσμος αγνοοεί!

Posted on Μαΐου 22, 2012, in Ελλάδα, Ελλάδα & Εχθροί, Θεωρίες, Κυβερνήσεις, Πολιτικά, Συνωμοσιολογίες and tagged , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 2 σχόλια.

  1. Ναι ολα καλα κι’ολα ωραια. ΔΕΝ θελω να’ ρθω σε κοντρα με κανεναν που ειπαν και γραψαν τοσα πολλα’ εδω μυριζει λιγο μνησικακια, εναν καποιο φθονο…καλα εν ταξει. ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΣΑΛΟΝΙΚΙΟΣ. Γεννηθηκα στις 13 Φεβρουαριου 1937 στη Θεσσαλονικη στο Ασυλο του παιδιου στο συντριβανι οπου και μεγαλωσα εκει, 200 μετρα ποιο κατω οδος Βασ.Σοφιας 37β η αλλιως Ιωαν.Δελιου 3 [στο μεγαρο του Παγωνη] 5 σπιτια ποιο περα απο το σπιτι του Ακη του Τσοχατζοπουλου, καλ λιγα μετρα ποιο κατω απο το καφενειο του ΜΗΤΤΑ [αναγεννησης] εκει μεσα εκανα και τα πρωτα μου βηματα,με κρατουσαν οι πελατες απ’το χερι και πεζανε μαζι μου.Ο πατερας ειναι αναπηρος πολεμου [με κομμενο ποδι] και εχει το περιπτερο εξω ακριβος απο το καφενειο του ΜΗΤΤΑ κι’εγω ετρεχα μεσα φωναζα παπουλη-παπουλη κι’αυτος μου εδινε ποτε λουκουμι και ποτε υποβρυχιο [βανιλια]. Τα χρονια περναν και να’σου οι γερμανοι, να’σου λοιπον κι’οι ταγματασφαλιτες……Ηταν τα πρωτα χρονια της ζωης μου, οτι ακουγα και οτι εβλεπα εμπαινε μεσα βαθια στο μυαλο μου και στη ψυχη μου, εικονες που και σημερα ακομη στα 76 μου δεν λενε σβησουν….συλληψεις-εκτελεσεις-πινα και αλλα πολλα της κατοχης και του ανταρτοπολεμου. ΠΟΙΟΣ ΛΟΙΠΟΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΞΕΡΕΙ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΑΛΗΘΕΙΑ?????? Για τον κυριο Τσοχατζοπουλο τον κυριο Βαγγελα Τουρκογλου=Βενιζελο= τον πεθερο του τον Μπακατσελο, για την Κικιτσα Παπαδοπουλου =κοριτσι της γειτονιας] για την ΜΑΡΙΛΕΝΑ την τραγουδιστρια εννοω, ΤΟΝ μεγα και πολυ Βασιλη Τσιτσανη [******* καταδοτης ο *****] ας με καλεσει στο Skype d.toumbelis1 η demetre.t@hotmail.ca + demetre.t1972@gmail.com Δεν εχω πολιτικες πεποιθησεις, και δεν μ’ενδιαφερουν πια ΕΙΜΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ και δεν το βαζω κατω,ουτε εγω, ουτε και τα παιδια μου. Ειμαι κατοικος Τοροντο Καναδα για τα τελευταια 45 χρονια. Σας στελνω ολους την αγαπη μου και την εκτιμηση μου…..Δημητριος του Χρηστου Τουμπελης γιος αναπηρου πολεμου ΖΗΤΩ Η ΕΛΛΑΣ – ΖΗΤΩ ΤΟ ΕΘΝΟΣ γεια σας.

  2. Καλοσύνη σας για το σχόλιο σας! Μακάρι η Ελλάς να είχε πίσω τα Τέκνα της.. μια προσευχή σε όσους Έλληνες έχουν μείνει ακόμη στην Ελλάδα και παλεύουν με τα κύμματα που δημιούργησαν τα σάπια κουφάρια που λέγοντε «πολιτικοί»! Αισχάτη Προδοσία!
    (Για ευνόητους λόγους αλλοιώσαμε τις υβριστικές λέξεις)

Σχολιάστε

